Geschiedenis

Jules Lemeire richt Carrosserie Lemeire op te Erondegem.

Later kwam zijn broer Felix hem ondersteunen.

Beide broers hebben op dat moment reeds vele jaren ervaring in de cabine en koetswerkbouw.

 

De bouw van koetswerken voor vleeshandel en de eerste marktwagens.

De bouw van koetswerken voor vleeshandel en de eerste marktwagens.

De kinderen van Jules zijn behulpzaam in het bedrijf.

De toen nieuwe en moderne materialen  op composietvlak werden in het productieproces geintroduceerd.

De kinderen van Jules zijn behulpzaam in het bedrijf.

De toen nieuwe en moderne materialen  op composietvlak werden in het productieproces geintroduceerd.

De kinderen van Jules zijn behulpzaam in het bedrijf.

De toen nieuwe en moderne materialen  op composietvlak werden in het productieproces geintroduceerd.

De kinderen van Jules zijn behulpzaam in het bedrijf.

De toen nieuwe en moderne materialen  op composietvlak werden in het productieproces geintroduceerd.

De kinderen van Jules zijn behulpzaam in het bedrijf.

De toen nieuwe en moderne materialen  op composietvlak werden in het productieproces geintroduceerd.

Carrosserie Lemeire verhuist van Erondegem naar Hamme onder leiding van Norbert Lemeire in 1977. 

Carrosserie Lemeire verhuist van Erondegem naar Hamme onder leiding van Norbert Lemeire in 1977. 

Carrosserie Lemeire verhuist van Erondegem naar Hamme onder leiding van Norbert Lemeire in 1977. 

Carrosserie Lemeire verhuist van Erondegem naar Hamme onder leiding van Norbert Lemeire in 1977. 

Carrosserie Lemeire verhuist van Erondegem naar Hamme onder leiding van Norbert Lemeire in 1977. 

Carrosserie Lemeire verhuist van Erondegem naar Hamme onder leiding van Norbert Lemeire in 1977. 

Carrosserie Lemeire verhuist van Erondegem naar Hamme onder leiding van Norbert Lemeire in 1977. 

Carrosserie Lemeire verhuist van Erondegem naar Hamme onder leiding van Norbert Lemeire in 1977. 

Uitbreiding van de gebouwen, aanbouw van burelen, investering in nieuwe machines.

In 1994 start de 3° generatie, Hans Lemeire, afgestudeerd als industrieel ingenieur. Geleidelijk vinden nieuwe industriële technieken, berekening- en productiemethodes hun weg in het bedrijfsproces. Ook is er een belangrijke evolutie in het gebruik van hydraulische componenten, verlichtingmethodes en composietmaterialen in de opbouw en inrichting van winkelwagens.

Uitbreiding van de gebouwen, aanbouw van burelen, investering in nieuwe machines.

In 1994 start de 3° generatie, Hans Lemeire, afgestudeerd als industrieel ingenieur. Geleidelijk vinden nieuwe industriële technieken, berekening- en productiemethodes hun weg in het bedrijfsproces. Ook is er een belangrijke evolutie in het gebruik van hydraulische componenten, verlichtingmethodes en composietmaterialen in de opbouw en inrichting van winkelwagens.

Uitbreiding van de gebouwen, aanbouw van burelen, investering in nieuwe machines.

In 1994 start de 3° generatie, Hans Lemeire, afgestudeerd als industrieel ingenieur. Geleidelijk vinden nieuwe industriële technieken, berekening- en productiemethodes hun weg in het bedrijfsproces. Ook is er een belangrijke evolutie in het gebruik van hydraulische componenten, verlichtingmethodes en composietmaterialen in de opbouw en inrichting van winkelwagens.

Uitbreiding van de gebouwen, aanbouw van burelen, investering in nieuwe machines.

In 1994 start de 3° generatie, Hans Lemeire, afgestudeerd als industrieel ingenieur. Geleidelijk vinden nieuwe industriële technieken, berekening- en productiemethodes hun weg in het bedrijfsproces. Ook is er een belangrijke evolutie in het gebruik van hydraulische componenten, verlichtingmethodes en composietmaterialen in de opbouw en inrichting van winkelwagens.

Uitbreiding van de gebouwen, aanbouw van burelen, investering in nieuwe machines.

In 1994 start de 3° generatie, Hans Lemeire, afgestudeerd als industrieel ingenieur. Geleidelijk vinden nieuwe industriële technieken, berekening- en productiemethodes hun weg in het bedrijfsproces. Ook is er een belangrijke evolutie in het gebruik van hydraulische componenten, verlichtingmethodes en composietmaterialen in de opbouw en inrichting van winkelwagens.

Uitbreiding van de gebouwen, aanbouw van burelen, investering in nieuwe machines.

In 1994 start de 3° generatie, Hans Lemeire, afgestudeerd als industrieel ingenieur. Geleidelijk vinden nieuwe industriële technieken, berekening- en productiemethodes hun weg in het bedrijfsproces. Ook is er een belangrijke evolutie in het gebruik van hydraulische componenten, verlichtingmethodes en composietmaterialen in de opbouw en inrichting van winkelwagens.

Uitbreiding van de gebouwen, aanbouw van burelen, investering in nieuwe machines.

In 1994 start de 3° generatie, Hans Lemeire, afgestudeerd als industrieel ingenieur. Geleidelijk vinden nieuwe industriële technieken, berekening- en productiemethodes hun weg in het bedrijfsproces. Ook is er een belangrijke evolutie in het gebruik van hydraulische componenten, verlichtingmethodes en composietmaterialen in de opbouw en inrichting van winkelwagens.

Uitbreiding van de gebouwen, aanbouw van burelen, investering in nieuwe machines.

In 1994 start de 3° generatie, Hans Lemeire, afgestudeerd als industrieel ingenieur. Geleidelijk vinden nieuwe industriële technieken, berekening- en productiemethodes hun weg in het bedrijfsproces. Ook is er een belangrijke evolutie in het gebruik van hydraulische componenten, verlichtingmethodes en composietmaterialen in de opbouw en inrichting van winkelwagens.

Uitbreiding van de gebouwen, aanbouw van burelen, investering in nieuwe machines.

In 1994 start de 3° generatie, Hans Lemeire, afgestudeerd als industrieel ingenieur. Geleidelijk vinden nieuwe industriële technieken, berekening- en productiemethodes hun weg in het bedrijfsproces. Ook is er een belangrijke evolutie in het gebruik van hydraulische componenten, verlichtingmethodes en composietmaterialen in de opbouw en inrichting van winkelwagens.

Een nieuwe eeuw, een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van ons bedrijf. Om niet meer afhankelijk te zijn van externe chassisbouwers, wordt gestart met de ontwikkeling en bouw van eigen lagevloerchassis, zowel voor aanhangers, opleggers als voor de vaste wagens.

Ook de constructie van panoramische cabines wordt niet uit het oog verloren. Een juiste stap zo blijkt daar Carrosserie Lemeire vandaag als enige totaal-constructeur de klant in deze materie kan bijstaan.

Een nieuwe eeuw, een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van ons bedrijf. Om niet meer afhankelijk te zijn van externe chassisbouwers, wordt gestart met de ontwikkeling en bouw van eigen lagevloerchassis, zowel voor aanhangers, opleggers als voor de vaste wagens.

Ook de constructie van panoramische cabines wordt niet uit het oog verloren. Een juiste stap zo blijkt daar Carrosserie Lemeire vandaag als enige totaal-constructeur de klant in deze materie kan bijstaan.

Een nieuwe eeuw, een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van ons bedrijf. Om niet meer afhankelijk te zijn van externe chassisbouwers, wordt gestart met de ontwikkeling en bouw van eigen lagevloerchassis, zowel voor aanhangers, opleggers als voor de vaste wagens.

Ook de constructie van panoramische cabines wordt niet uit het oog verloren. Een juiste stap zo blijkt daar Carrosserie Lemeire vandaag als enige totaal-constructeur de klant in deze materie kan bijstaan.

Een nieuwe eeuw, een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van ons bedrijf. Om niet meer afhankelijk te zijn van externe chassisbouwers, wordt gestart met de ontwikkeling en bouw van eigen lagevloerchassis, zowel voor aanhangers, opleggers als voor de vaste wagens.

Ook de constructie van panoramische cabines wordt niet uit het oog verloren. Een juiste stap zo blijkt daar Carrosserie Lemeire vandaag als enige totaal-constructeur de klant in deze materie kan bijstaan.

Een nieuwe eeuw, een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van ons bedrijf. Om niet meer afhankelijk te zijn van externe chassisbouwers, wordt gestart met de ontwikkeling en bouw van eigen lagevloerchassis, zowel voor aanhangers, opleggers als voor de vaste wagens.

Ook de constructie van panoramische cabines wordt niet uit het oog verloren. Een juiste stap zo blijkt daar Carrosserie Lemeire vandaag als enige totaal-constructeur de klant in deze materie kan bijstaan.

Een nieuwe eeuw, een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van ons bedrijf. Om niet meer afhankelijk te zijn van externe chassisbouwers, wordt gestart met de ontwikkeling en bouw van eigen lagevloerchassis, zowel voor aanhangers, opleggers als voor de vaste wagens.

Ook de constructie van panoramische cabines wordt niet uit het oog verloren. Een juiste stap zo blijkt daar Carrosserie Lemeire vandaag als enige totaal-constructeur de klant in deze materie kan bijstaan.

Een nieuwe eeuw, een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van ons bedrijf. Om niet meer afhankelijk te zijn van externe chassisbouwers, wordt gestart met de ontwikkeling en bouw van eigen lagevloerchassis, zowel voor aanhangers, opleggers als voor de vaste wagens.

Ook de constructie van panoramische cabines wordt niet uit het oog verloren. Een juiste stap zo blijkt daar Carrosserie Lemeire vandaag als enige totaal-constructeur de klant in deze materie kan bijstaan.

Een nieuwe eeuw, een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van ons bedrijf. Om niet meer afhankelijk te zijn van externe chassisbouwers, wordt gestart met de ontwikkeling en bouw van eigen lagevloerchassis, zowel voor aanhangers, opleggers als voor de vaste wagens.

Ook de constructie van panoramische cabines wordt niet uit het oog verloren. Een juiste stap zo blijkt daar Carrosserie Lemeire vandaag als enige totaal-constructeur de klant in deze materie kan bijstaan.